شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

امروز خودمو تقویت کردم ... و رفتم انزلی

بالاخره واحدامو آوردم رو زمین!

چه طوفانی بود   تو انزلی و رشت و البته لاهیجان

. خوشبختانه مسئول آموزش گندمون نبود و کارم سریع انجام شد...

ولی جای یکی رو واسه خودشون عوض کردن

 و درسی برام گذاشتن که هنوز پیش نیازشم برنداشتم!!!

 

شب برف بارید ... امّا الان دیگه نمی باره!

واقعا نمی تونم بگم  یا نمی دونم چی شده..

توان عصبیم خیلی کم شده.

امروز مثلا قرارا بود برم پرینت واحدامو بگیرم

امّا ساعت ۹ که بیدار شدم دیگه حوصله نداشتم برم تا انزلی..

تا ۱ بعد از ظهر خوابیدم

و به این ترتیب همچنان انتخاب واحدم بر هوا می باشد...

موضوع بعدی این که ما کارها را در منزل جدید خاله انجام می دهیم

و بقیه فقط خودشان را می آرایند و نظر می دهند

و ما چقدر عذاب می کشیم و تا کجا باید بکشیم خدای می داند ...

من بعد از مدت ها برای ناهار غذا درست کردم

امّا پدر جان نذاشت همینم خوب باشه . .

تنها ناهار خوردم!

با اعتماد به نفس کامل مدل موهامو تغییر دادم

با ریش زیاد . اورکت سال ۵۲ . شلوار جین و موهای روی پیشونی ریخته

یک ساعت تو بلوار و شیشه گران تقدّم کردیم!!!

کسی نمی تواند مرا از کاری منصرف کند به این راحتی!!

عزیزم!

به سوی گودو

در انتظار گودو می مونم برای رفتن به دانشگاه بی در و پیکری

که هیچ وقت همه ی واحداش باز نیست!

در انتظار گودو سیگاری کشیدیم...

وقتی رفتم دانشگاه فهمیدم که نه تنها در انتظار گودو بودم

بلکه به طرفشم رفتم

و وقت و آرامشمو هدر دادم...

نوروز

امروز ها را به خاطر خواهم داشت!

امروز برای من روز نو ! نو روز !

اول سال جدیده!

فکر کن به فضای بارونی . آبشار  . استخر

و ترنجی که قهوه رو از یاد ما می بره!

ما دوستیم!

ولنتاین چی هست اصن؟

مال!

همه ی طالع های روزانه و شبانه

خبر از بحران مالی می دهند!

بحرانی که الان چند هفته ست دچارش شدم!!

نگران نباشید!

برنامه های دراز مدّتم آمادن.

زیربنا ها رو هم ریختم

حالا آماده ی اجرا !

باشد که دیگه مشکل مالی نداشته باشیم و کمی.. رهاتر زنده بمانیم!

روز از تو گذشتن!

روزی که بخواهی استراحت کنی

استراحت می کنی

 

امّا وقتی برخاستی  از پره ی سوم دماغت جاری می کنند

راحتی را !

چه روزی باید باشد

خب باشد

انقلاب مثلا اسلامی هم پیروز شده باشد

البته ۲۸ سال قبل تر

چه ربطی داره؟